Party party!

februari 21, 2016

Igår/natt var jag och T ut och nattsuddade, eller ja vi var på fest iaf 😉. 

T’s kusin fyllde 30 i veckan och igår bjöds det till fest. Mkt trevligt men det hade vart skönt om man fått sova ordentligt imorse, jag skulle nämligen upp och träna Nikes innebandylag kl 9. Jättepigg kände jag mig. Inte. 😅. 

Men festen var kul. Det bjöds på smörgåstårta och någon chokladkaka med glasyr på. Mumsigt. Sedan dansades det resten av kvällen. Jag var nykter och körde men dansade minst lika mkt som alla andre 😚. Skönt att inte vara bakis 😂😉. 

Efter innebandyn imorse åkte vi hem till mormor som hade passat Luna och Nike, åt lite lunch innan det var dags att åka till Tyringe för att hämta Freja. Väl där blev vi kvar några timmar för lek och snack. Mkt trevligt och jag är så glad över våra (nyfunna) vänner som ställer upp och är barnvakt. Det uppskattas enormt!

Jag fick migrän när vi var ute på landet så kände efter några timmar att det var dax att åka hem så även jag fick vila lite. Nu ligger jag i badet och har lyssnat på en pod, nyfunnet tidsfördriv som passar ett bad 😝. 

Lämna en kommentar